Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Ο προϋπολογισμός της DC είναι 2 εκατομμύρια δολάρια μείον για τη τρέχουσα χρονιά. Τι μας νοιάζει; Θα δείτε!



Φαίνεται πως η μετακόμιση των γραφείων της DC από τη Νέα Υόρκη στο Burbank δεν ήταν γούρικη για τα οικονομικά της εταιρίας. Τα έξοδα της μετακόμισης μαζί με τα μειωμένα έσοδα από το Convergence event και το mini relaunch του Ιουνίου επέφεραν καίριο πλήγμα στον προϋπολογισμό του κολοσσού, που τώρα ψάχνει τρόπους να ρεφάρει τα 2 μύρια δολάρια που έχασε. Το θέμα είναι από πού; Δεν είναι και λίγα…




Σύμφωνα με τα τσακάλια του Bleeding Cool, οι οποίοι επικαλούνται ανώτερα στελέχη της DC, η λύση στο πρόβλημα είναι απλή: Παντόφλα στους διευθυντές όλων των μεγάλων τίτλων της εταιρίας, να σταματήσουν να πειραματίζονται στα comics τους, και να επιστρέψουν σε παλιές, καλές, πετυχημένες συνταγές.

Τι σημαίνει όμως αυτό για το αναγνωστικό κοινό; Σηματοδοτεί την επιστροφή του Bruce Wayne σαν Batman και του Jim Gordon σαν Commissioner. Επίσης τέρμα τα σουλατσαρίσματα του Superman με τζινάκι και μπλουζάκι, και επιστροφή στη παραδοσιακή στολή του. Επίσης να μην γίνει μεγάλο θέμα η αποκάλυψη της μυστικής ταυτότητας του και να δοθεί βάρος σε άλλες ιστορίες.

Επίσης, το Dark Knight III αναμένεται να γίνει το βαρύ πυροβολικό της εταιρίας, και γίνονται προσπάθειες να καλύψει μεγάλο μέρος της χασούρας. Θα μπορέσει ένας τίτλος να πληρώσει τα σπασμένα; Σαν παλιός τζογαδόρος, θα συμβούλευα να μην ποντάρουν τα λεφτά τους σε ένα μόνο άλογο και να εξερευνήσουν κι άλλες εναλλακτικές και βοηθητικές λύσεις.

Το μάθημα που βγαίνει από την οικονομική αναποδιά της DC είναι σαφές: Δεν μπορείς να υπολογίσεις από πριν τα οφέλη και να προκατασκευάσεις ένα βιβλίο που θα κάνει πάταγο. Το τι θα κάνει αίσθηση στο κοινό και τι όχι είναι μεγάλο μυστήριο. Δεν μπορούν όλα τα comics να κάνουν το μπαμ του “Batgirl” και αν προσπαθήσεις να επαναλάβεις την ίδια συνταγή σε όλα σου τα βιβλία, σε περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη. Η μοναδικότητα του τo έκανε επιτυχία.

Με λίγα λόγια DC, βρες τη χρυσή τομή. Συνέχισε τις καινοτομίες σε τίτλους όπως το “Batgirl” και το “Harley Quinn” που είδες ότι οι αλλαγές είχαν νόημα και έκαναν αίσθηση, αλλά δώσε στο λαό πίσω τις εγγυημένες αξίες που ακούνε στο όνομα Batman και Superman. Γίνεται πολύς λόγος για τη διαφορετικότητα που πρέπει να έχουν τα comics αλλά εγώ κρατώ δύο συμπεράσματα: 1) Η αλλαγή για την αλλαγή είναι ανώφελη, και 2) το κοινό που διαβάζει comics είναι ακόμα πολύ συντηρητικό, άσχετα αν προωθείται τον τελευταίο καιρό η αντίθετη άποψη.

2 σχόλια:

  1. Εμενα παντως μου αρεσε το μπλουζακι και το τζινακι στον Supes και θα ηθελα να δω τι γινεται τωρα που ολοι γνωριζουν ποιος πραγματικα ειναι. Αλλα ο Commissioner Gordon ως Batman? Αυτο ηταν τραβηγμενο απο τα μαλλια... Αλλα εγω ειμαι της αποψης του Frank Miller.
    "Όταν έχουμε ένα χαρακτήρα που υπάρχει σε μηνιαία βάση για σαράντα ή πενήντα χρόνια, ο αναγνώστης πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στις καλές ιστορίες και τις κακές. Αν πάλι ένας δημιουργός είτε δημιουργήσει ένα χαρακτήρα, ή αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι του πάνω του, ο αναγνώστης δεν μπορεί να είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τυφλά ότι βλακείες ξεφουρνίσει η εκδοτική από εκεί και πέρα. Φαντάζομαι πως κανείς λογικός οπαδός του JAMES BOND δεν μπορεί να απαιτήσει από τους fans του Sean Connery να παραμείνουν το ίδιο θερμοί με όλους τους ηθοποιούς που ακολούθησαν. Ως κοινό, είμαστε οι απόλυτοι κριτές για το τι είναι αξιομνημόνευτο."

    ΑπάντησηΔιαγραφή